چشم بلبلی:)

دلنوشته های مامان کوچولو و بابا توپولو

چشم بلبلی:)

دلنوشته های مامان کوچولو و بابا توپولو

چشم بلبلی:)

مینویسیم برای تو...:)

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۱۶ آبان ۹۷ ، ۲۳:۴۸ :(

از جمله نصایح مادرانه👌😉

شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۷، ۰۲:۰۱ ب.ظ

سلام چشم بلبلی مامان:)

چند روز پیش که عقیقه ت کردیم و داشتیم برمیگشتیم،توی تاکسی آفتاب شدیدی افتاده بود و من هرکار میکردم اخرش افتاب روی توهم میافتاد تااینکه بابات با دستش برات سایه بون درست کرد:)

بعد من داشتم به این فکر میکردم که توی اون لحظه  توحضور من رو حس میکنی، میدونی که توی بغل منی برای همین تخت خوابیدی و اگه نباشم بی قراری میکنی

اما، حضور باباجون و حس نمیکنی ولی بودنش باعث میشه اذیت نشی و بتونی بخوابی...

زندگی هم همینه عزیزم:) من همیشه هستم و حضورم و حس میکنی ولی بابات پشتیبانت، هست که بتونم باشم و تو کنارم باشی مامان جون باباها هم مثه مامانا توجه و محبت میخوان قربون صدقه میخوان حتی اگه اون چهره خشنشون این رو نشون نده یادت باشه بزرگ شدی هوای دل باباجون و داشته باشی



اقای پدر یه مثالی دارن میگن مامانا مثه مداد هستن همه کوچیک شدن و تموم شدنشونو میبینن ولی پدرا مثل خودکارن داری مینویسی یهو دیگه رنگ نداره 

عزیز دلم از خودکار زندگیت غافل نشی که بعدا حسرت خیلی بزرگی برات به جا میذاره

۹۷/۰۷/۲۱ موافقین ۱ مخالفین ۰
مامان کوچولو :)

نظرات  (۳)

۲۱ مهر ۹۷ ، ۱۵:۱۱ ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
چه جمله ی قشنگی.. دقیقا مثه بابای من که خیلی یهویی دیگه تموم شد :(


خدا همه ی مادر و پدرارو حفظ کنه :)
خدا شمارو برای طاها و طاهارو برای شما حفظ کنه ^__^


واااای چقد عکسشون قشنگه ^_____^  

عزیزم هی داره قیافش عوض میشه خخ 

ولی همچنان معتقدم کپی خودته :/
پاسخ:
خدارحمتشون کنه:(
ان شالله خدا مادرشمارو هم نگهداره برات:)
مرسی:)درحاشیه تولد عارفه اس خخخ 
:|||||تنها کسی هستی که میگی شبیه منه-_-
۲۲ مهر ۹۷ ، ۱۲:۰۴ ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
ممنون عزیزم :)


عههههه تولد عارفه بوده؟؟؟ تولش مبارک بوده باشه :))

بقیه چشم بصیرت ندارن :/
پاسخ:
قربانت:)
اره، بیست مهر، ممنونم:)
شایدم🤔
۲۳ مهر ۹۷ ، ۲۳:۱۳ یک دختر شیعه
گوگولی مگولی هاپولی ماپولی تپلی😍
همچینی ی نمه فقددد ی نمه شبیهت شده 😌 وینه میمیک صورتش عین باباشه 😅
پاسخ:
خخخخ یاد آهنگ کودک شو افتادم
خدا از دهنت بشنوه خواهر🤗ان شالله بزرگتر بشه همش بشه مثه من😍😂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">