چشم بلبلی:)

دلنوشته های مامان کوچولو و بابا توپولو

چشم بلبلی:)

دلنوشته های مامان کوچولو و بابا توپولو

چشم بلبلی:)

مینویسیم برای تو...:)

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۱۶ آبان ۹۷ ، ۲۳:۴۸ :(

اولین ها2

يكشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۷، ۰۱:۳۷ ب.ظ

سلام عزیز دلم:)

 دیروز اولین روزی بود که تنهات گذاشتم و رفتم دانشگاه، طبق گفته امام علی (ع) از چیزی که تصور میکردم آسون تر بود ولی بازم سخت بود دل کندن از روی ماهت و کنترل کردن دلنگرانی هام، اما اینجور که مادرخانومی گفتن بغیر از یک ساعت برای تو هم روز سختی نبوده و پسر خوبی بودی خداروشکر :))) 

آهان گفتم مادرخانومی، یادت باشه مادرخانومی خیلی برات زحمت کشیدن وقتی بزرگ شدی حتما براشون جبران کنی اون یکی مامان بزرگت هم خیلی برات دعا کردن خیلی نگران بودن و هستن اوناهم خیلی زحمت کشیدن یادت باشه پسر صالحی باشی براشون

یکم حرف دیگه عم دارم که بعدا برات مینویسم چون الان خوابی و منم حسابی خسته میرم یکم استراحت کنم:)

روزگارت رنگی پسرنازم:)))


۹۷/۰۷/۰۱ موافقین ۱ مخالفین ۰
مامان کوچولو :)

نظرات  (۱)

۰۳ مهر ۹۷ ، ۱۳:۴۹ ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
عه رفتی دانشگاه؟؟؟ به سلامتی و میمنت و مبارکی..

من تازه میخواستم دعوتت کنم -________-

خداروشکر که برا جفتتون خیلی سخت نبوده ^___^
پاسخ:
اره ناسلامتی هفته دومم بود-_-
فدای سرت وخ زیاده:)
اره واقعا خداروشکر 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">